PERS - System Informacji o Pracownikach

SKEP - Wyniki wyszukiwania wśród publikacji


Szukanie:
w opisie bibliograficznym
Wprowadzona fraza:
{Journal of Brand Management}
Opublikowano w latach:
1960 - 2024
Znaleziono:
1 (spośród około 72880)

1.
Measuring corporate personality: A critical review and new insights, 2017, Oleg Gorbaniuk(*) , Wiktor Razmus , Kasia Firlej , Agnieszka Lebiedowicz , Maciej Leszczyński , Journal of Brand Management, Vol. 24, Iss. 5, 423?-438, ISSN: 1350-231X, eISSN: 1479-1803, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: Business organisations, Consumer behaviour, Corporate image, Psycho-lexical approach
Kod: CZR-INNE-5 BibTeX (pkt. 5) DOI: 10.1057/s41262-017-0042-8
Cytowania wg WOS: 0 [02-05-2024],
[AWCZ-23312] [data modyf. 21-04-2021 05:32]