PERS - System Informacji o Pracownikach

SKEP - Katarzyna Grabarek

Jednostka Prorektor ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą / Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych i Społecznych
Okres 2017 - 2023
Znaleziono 3 pozycji bibliograficznych
3 pozycji bibliograficznych za ostatnie 4 pełne lata
Uwagi Oznaczona kolorami punktacja za osiągnięcia dotyczy publikacji za lata [2017 - 2018] oraz [2019 - 2021]
[A] [B] gdzie:
A - Wartość punktowa udziału jednostkowego autora
B - Udział jednostkowy autora
Pokazana punktacja bierze pod uwagę dyscyplinę podstawową współautorów.
Gwiazdka (*) przy nazwisku autora z UZ oznacza, że w danej publikacji podano inną niż UZ afiliację tego autora.
Znak (#) w opisie bibliograficznym oznacza, że publikacja wydana jest przez wydawcę z listy ministerialnej lub dotyczy konferencji z listy ministerialnej.
JIF: Journal Impact Factor (dana wyświetlana tylko z poziomu LAN UZ)
Od Do

cały dorobek (zarejestrowany w systemie)
3. Artykuły w czasopismach (CZASOP)
1. Ukraińskie dzieci w polskiej szkole. Perspektywa nauczycieli-wychowawców pracujących w świetlicy szkolnej , 2023, Katarzyna Grabarek , Joanna Malon , Lubuski Yearbook, T. 49, nr 1, 71--85, ISSN: 0485-3083, bibliogr. tab. summ.
Słowa kluczowe: dzieci cudzoziemskie, foreign children, migracje, migrations, multiculturalism, school common room, szkoła, wielokulturowość, świetlica szkolna
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 40) DOI: doi.org/10.34768/rl.2023.v491.17
[AWCZ-35279] [data modyf. 01-07-2024 11:43]
2. Przedsiębiorczość - zaniedbany obszar edukacji. Pytanie o szanse praktykowania przedsiębiorczości, 2022, Katarzyna Grabarek , Studies on the Theory of Education, Tom XIII, Nr 4, 389--408, ISSN: 2083-0998, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: entrepreneurship, entrepreneurship education, innovation, student companies
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 100) DOI: 10.5604/01.3001.0016.1653
Open Access: Licence: CC-BY-ND, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 20-12-2022
[AWCZ-33918] [data modyf. 27-01-2023 08:34]
3. Profesjonalizm nauczycieli w trzeciej fali reform edukacyjnych, 2021, Katarzyna Grabarek , Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia, Vol. 34, No 4, 171--180, ISSN: 0867-2040, eISSN: 2449-8521, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: globalizacja, nowy model profesjonalizmu nauczycieli, profesjonalizm nauczycieli, reformy edukacyjne
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 40) DOI: 10.17951/j.2021.34.4.171-180
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 02-03-2022
[AWCZ-33917] [data modyf. 27-01-2023 08:31]