PERS - System Informacji o Pracownikach

SKEP - mgr Richard Sharp

Jednostka Instytut Neofilologii / Zakład Anglistyki
Okres 2017 - 2021
Znaleziono 2 pozycji bibliograficznych
0 pozycji bibliograficznych za ostatnie 4 pełne lata
Uwagi Oznaczona kolorami punktacja za osiągnięcia dotyczy publikacji za lata [2017 - 2018] oraz [2019 - 2021]
[A] [B] gdzie:
A - Wartość punktowa udziału jednostkowego autora
B - Udział jednostkowy autora
Pokazana punktacja bierze pod uwagę dyscyplinę podstawową współautorów.
Gwiazdka (*) przy nazwisku autora z UZ oznacza, że w danej publikacji podano inną niż UZ afiliację tego autora.
Znak (#) w opisie bibliograficznym oznacza, że publikacja wydana jest przez wydawcę z listy ministerialnej lub dotyczy konferencji z listy ministerialnej.
JIF: Journal Impact Factor (dana wyświetlana tylko z poziomu LAN UZ)
Od Do

cały dorobek (zarejestrowany w systemie)
2. Rozdziały w monografiach, podręcznikach, skryptach, publikacje konferencyjne w wydawnictwach książkowych (Rozdziały w wydawnictwach zwartych) (WZ-ROZ)
1. The Phenomenon of Global English in the World of Interactive Online Entertainment, 2019, Joanna Kapica-Curzytek , Małgorzata Karczewska , Richard Sharp , W: Contacts and Contrasts in Cultures and Languages, 2019 / ed. Barbara Lewandowska-Tomaszczyk, Berlin: Springer (#), (Second Language Learning and Teaching), s. 221--232, ISBN: 9783030049812 https://www.springer.com/gp/book/9783030049805
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-20827] [data modyf. 23-06-2021 10:25]
3. Artykuły w czasopismach (CZASOP)
1. Online dictionaries and translation applications in the L2 classroom: A study of attitude differences between students and educators, 2018, Małgorzata Karczewska , Richard Sharp , KONIŃSKIE STUDIA JĘZYKOWE, vol. 6, no 2, 171--189, ISSN: 2353-1983, eISSN: 2353-5148, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: English learning, English teaching, L2 classroom, online dictionaries, translation applications
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 6) DOI: 10.30438/ksj.2018.6.2.4
[AWCZ-23387] [data modyf. 18-10-2021 11:59]