PERS - System Informacji o Pracownikach

SKEP - dr hab. Joanna Zawodniak

Dyscypliny naukowe językoznawstwo; udział: 100%, oświadczenie N: Tak
Jednostka Instytut Neofilologii / Zakład Anglistyki
Okres 1960 - 2023
Znaleziono 76 pozycji bibliograficznych
14 pozycji bibliograficznych za ostatnie 4 pełne lata
Uwagi Oznaczona kolorami punktacja za osiągnięcia dotyczy publikacji za lata [2017 - 2018] oraz [2019 - 2021]
[A] [B] gdzie:
A - Wartość punktowa udziału jednostkowego autora
B - Udział jednostkowy autora
Pokazana punktacja bierze pod uwagę dyscyplinę podstawową współautorów.
Gwiazdka (*) przy nazwisku autora z UZ oznacza, że w danej publikacji podano inną niż UZ afiliację tego autora.
Znak (#) w opisie bibliograficznym oznacza, że publikacja wydana jest przez wydawcę z listy ministerialnej lub dotyczy konferencji z listy ministerialnej.
JIF: Journal Impact Factor (dana wyświetlana tylko z poziomu LAN UZ)
Od Do

cały dorobek (zarejestrowany w systemie)
1. Monografie naukowe, podręczniki akademickie, skrypty (Wydawnictwa zwarte, autorstwo lub redakcja) (WZ)
1. Boredom in the Foreign Language Classroom : A Micro-Perspective, 2020, Mirosław Pawlak , Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , Switzerland: Springer Verlag (#), s. 116, (Second Language Learning and Teaching), ISBN: 9783030507688,
Kod: MON-W1-H BibTeX (pkt. 120) DOI: 10.1007/978-3-030-50769-5
[WZ-15410] [data modyf. 06-09-2021 08:18]
[49.2] [0.41]
3. Rozwijanie sprawności pisania w dydaktyce językowej na etapie wczesnoszkolnym, 2009, Joanna Zawodniak , Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski, s. 417, , ISBN: 9788374812368,
Kod: MON-NANG BibTeX (pkt. 25)
[WZ-9001] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
4. Teaching Children English with Reliance on the Lexically Driven Syllabus, 2005, Joanna Zawodniak , Kraków: Oficyna Wydaw. "Impuls", s. 160, , ISBN: 8373085874,
Kod: MON-ANG BibTeX (pkt. 25)
[WZ-7374] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
5. Pat & Rhett, 1996, Joanna Zawodniak , , illustrated by Grażyna Bujkiewicz Zielona Góra: Wydawnictwo "WZ", s. 94, , ISBN: 8390494302,
Kod: POD-SZ BibTeX (pkt. 0)
[WZ-7375] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
2. Rozdziały w monografiach, podręcznikach, skryptach, publikacje konferencyjne w wydawnictwach książkowych (Rozdziały w wydawnictwach zwartych) (WZ-ROZ)
1. A study of language lerners' time perspective and their L2 motivation: A retrospective approach, 2022, Mariusz Kruk , Masoud Mahmoodzadeh , Joanna Zawodniak , W: Contemporary Trends in English-Language Studies: 15 Years of English Philology at the University of Zielona Góra, 2022 , (Red.) Leszek Szymański , Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego (#), s. 75--92, ISBN: 9788378424857 http://katalog.ow.uz.zgora.pl/produkt/contemporary-trends-in-english-language-studies/
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-22812] [data modyf. 20-10-2022 11:54]
[8.2] [0.41]
2. The Changing Nature of Foreign Language Anxiety: The Case of Individual Learners, 2021, Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , W: Investigating Individual Learner Differences in Second Language Learning, 2021 / ed. Mirosław Pawlak, Cham: Springer (#), (Second Language Learning and Teaching), s. 49--72, ISBN: 9783030757267 https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-75726-7#about
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20) DOI: 10.1007/978-3-030-75726-7
[WZCZ-22091] [data modyf. 21-06-2021 09:05]
[10] [0.5]
3. Retrospektywne studium nudy doświadczanej podczas nauki języków angielskiego i niemieckiego, 2019, Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , W: Zbliżenia 5. Językoznawstwo - literaturoznawstwo - translatologia, 2019 / red. Marta Woźnicka, Anna Stolarczyk-Gembiak, Marcin Trojszczak, Konin: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie, s. 215--228, ISBN: 9788365038326 https://ksiegarnia.pwn.pl/Zblizenia-5.-Jezykoznawstwo-literaturoznawstwo-translatologia,814252189,p.html
Kod: MOR-INNE BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-21216] [data modyf. 23-06-2021 10:11]
[2.5] [0.5]
4. Boredom in practical English language classes: Insights from interview data, 2018, Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , W: Interdisciplinary views on the English language, literature and culture, 2018 / ed. by Leszek Szymański, Joanna Zawodniak, Agnieszka Łobodziec, Marek Smoluk, Zielona Góra: Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Zielonogóskiego (#), s. 177--191, ISBN: 9788394656904 http://katalog.nukat.edu.pl/lib/item?id=chamo:4266984&fromLocationLink=false&theme=nukat
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-19890] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[10] [0.5]
5. The contribution of metaphor to university students' explicit knowledge about ELT methodology., 2018, Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , W: Challenges of Second and Foreign Language Education in a Globalized World, 2018 / eds. Mirosław Pawlak, Anna Mystkowska-Wiertelak, -: Springer International Publishing AG (#), (Second Language Learning and Teaching), s. 271--286, ISBN: 9783319669755
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20) DOI: 10.1007/978-3-319-66975-5
[WZCZ-19354] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[10] [0.5]
6. Metaphor use implications for foresting EFL student's understanding of mother tongue role in the L2 learning environment, 2017, Joanna Zawodniak , W: Modern Teachers' Responsibilities in the Days of Global Cultural Transformation, 2017 / pod red. Ewy Kobyłeckiej, Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, Uniwersytet Zielonogórski (#), (International Forum for Education, nr 10), s. 185--198, ISBN: 9788380197022 https://www.worldcat.org/title/modern-teachers-responsibilities-in-the-days-of-global-cultural-transformation/oclc/1022827849
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-19647] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[20] [1]
7. The Good Start Method as a Tool Conducive to Dyslexic Young Learners' Dual Code Use, 2014, Joanna Zawodniak , W: Zweisprachigkeit und bilingualer Unterricht, 2014 / Hrsg. Magdalena Olpińska-Szkiełko, Loretta Bertelle, Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, (Warschauer Studien zur Germanistik und zur Angewandten Linguistik, Band 18), s. 179--197, ISBN: 9783631652770
Kod: MOR-ANG BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-16437] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
8. Can L2 overwriting and copying boost child's linguistic imagination and acuity?, 2011, Joanna Zawodniak , W: Radoša Personiba. Zinatnisko rakstu krajums = Creative Personality. Collection of scientific papers, 2011 / ed. Rita Bebre, Riga: Apgads SIA "JUMI", s. 202--209, ISBN: 9789934821523
Kod: MOR-ANG BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-16471] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
9. Możliwości wykorzystania kulturowo-historycznej teorii Wygotskiego w nauczaniu pisania obcojęzycznego dzieci, 2010, Joanna Zawodniak , W: Heteronomie glottodydaktyki: domeny, pogranicza i specjalizacje nauczania języków obcych: księga jubileuszowa z okazji sześćdziesięciolecia urodzin prof. dr hab.Teresy Siek-Piskozub, 2010 / pod red. Zdzisława Wąsika i Aleksandry Wach, Poznań: Instytut Filologii Angielskiej UAM, s. 217--230, ISBN: 9788392816720
Kod: MOR-NANG BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-12445] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
10. Twórcze i odtwórcze aspekty wczesnego nabywania sprawności pisania w języku obcym, 2009, Joanna Zawodniak , W: Wczesnoszkolne nauczanie języków obcych: zarys teorii i praktyki, 2009 / red. Dorota Sikora-Banasik, Warszawa: Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, s. 127--145, ISBN: 9788360814505
Kod: MOR-NANG BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-11937] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
11. Funkcje efektywnego nauczyciela języka obcego pracującego z dziećmi, 2008, Joanna Zawodniak , W: Zachowania zawodowe nauczycieli i ich uwarunkowania, 2008 / red. nauk. Edward Kozioł, Ewa Kobyłecka, Zielona Góra: Oficyna Wydaw. Uniwersytetu Zielonogórskiego, s. 311--318, ISBN: 9788374811828
Kod: MOR-NANG BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-10736] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
12. Integracja metody odpowiedzi całym ciałem (TPR) z techniką inscenizacyjną we wczesnoszkolnym nauczaniu języka obcego, 2005, Joanna Zawodniak , W: Integracja w nauczaniu języków obcych, 2005 / red. nauk. Joannna Zawodniak, Katarzyna Trychoń - Cieślak, Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, s. 39--45, ISBN: 8389712792
Kod: MOR-NANG BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-9335] [data modyf. 06-04-2021 13:58]
13. Ocenianie wczesnoszkolne w nauczaniu języka obcego, 2005, Joanna Zawodniak , W: Nauka języków obcych w dobie integracji europejskiej, 2005 / pod red. Katarzyny Karpińskiej - Szaj, Łask: Oficyna Wydaw. LEKSEM, s. 325--335, ISBN: 836017802X
Kod: MOR-NANG BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-9333] [data modyf. 06-04-2021 13:58]
3. Artykuły w czasopismach (CZASOP)
1. Investigating in-class and after-class boredom among advanced learners of English: intensity, interrelationships and learner profiles, 2023, Mirosław Pawlak , Mariusz Kruk , Kata Csizér , Joanna Zawodniak , Applied Linguistics Review, -, ISSN: 1868-6311, eISSN: 1868-6311,
Słowa kluczowe: achievement, after- class boredom, homework, implicit and explicit learning, in-class boredom, leisure boredom
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 200) DOI: 10.1515/applirev-2022-0150
Cytowania wg WOS: 1 [18-11-2024], JIF: 2.100
[AWCZ-34435] [data modyf. 26-09-2023 14:47]
[100] [0.5]
2. Examining the underlying structure of after-class boredom experienced by English majors, 2022, Mirosław Pawlak , Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , Sławomir Pasikowski , System, Vol. 106, art no. 102769, ISSN: 0346-251X, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: After-class boredom, Attainment, Boredom, Boredom proneness, Negative emotions
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 100) DOI: 10.1016/j.system.2022.102769
Cytowania wg WOS: 10 [18-11-2024], JIF: 6.000
[AWCZ-33039] [data modyf. 16-11-2023 10:19]
[50] [0.5]
3. Investigating grit in second language learning: The role of individual difference factors and background variables, 2022, Mirosław Pawlak , Kata Csizér , Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , Language Teaching Research, -, ISSN: 1362-1688, eISSN: 1477-0954, bibliogr. summ.
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 200) DOI: 10.1177/13621688221105775
Cytowania wg WOS: 24 [18-11-2024], JIF: 4.200
[AWCZ-33376] [data modyf. 13-09-2022 09:38]
[100] [0.5]
4. Another look at boredom in language instruction: The role of the predictable and the unexpected, 2021, Mariusz Kruk , Mirosław Pawlak , Joanna Zawodniak , Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol. 11, No 1, 15--40, ISSN: 2083-5205, eISSN: 2084-1965, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: English as a foreign language, L2 instructions, boredom, micro-perspective, negative emotions
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 100) DOI: 10.14746/ssllt.2021.11.1.2
Cytowania wg WOS: 33 [18-11-2024], JIF: 2.352
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AFTER_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 29-03-2021
[AWCZ-31870] [data modyf. 01-07-2022 12:35]
[50] [0.5]
5. Boredom as an Aversive Emotion Experienced by English Majors, 2021, Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , Mirosław Pawlak , RELC Journal, -, ISSN: 0033-6882, eISSN: 1745-526X,
Słowa kluczowe: advanced learners of English, boredom, boredom in English language classes, individual differences, negative emotions
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 70) DOI: 10.1177/0033688220971862
Cytowania wg WOS: 3 [18-11-2024], JIF: 1.620
[AWCZ-26156] [data modyf. 30-06-2022 09:29]
[28.58] [0.41]
6. Znaczenie determinacji w nauce języka angielskiego jako obcego na poziomie zaawansowanym, 2021, Mirosław Pawlak , Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , NEOFILOLOG, 56, nr 1, 9--22, ISSN: 1429-2173, eISSN: 2545-3971, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: cele długofalowe, determinacja, osobowość, różnice indywidualne, wytwałość
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 70) DOI: 10.14746/n.2021.56.1.2
Open Access: Licence: CC-BY-ND, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AFTER_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 31-03-2021
[AWCZ-31871] [data modyf. 07-05-2021 13:10]
[28.58] [0.41]
7. A Comparative Study of the Experience of Boredom in the L2 and L3 Classroom, 2020, Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , English Teaching and Learning, 1--21, ISSN: 1023-7267,
Słowa kluczowe: Boredom, Dis/engagement, Fluctuations in the levels of boredom, L2 and L3 classroom
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 40) DOI: 10.1007/s42321-020-00056-0
Cytowania wg WOS: 36 [18-11-2024],
[AWCZ-25645] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[20] [0.5]
8. Individual trajectories of boredom in learning English as a foreign language at the university level: insights from three students' self-reported experience, 2020, Mirosław Pawlak , Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , Innovation in Language Learning and Teaching, 1--13, ISSN: 1750-1229, eISSN: 1750-1237, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: Boredom, disengagement, individual trajectories
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 100) DOI: 10.1080/17501229.2020.1767108
Cytowania wg WOS: 39 [18-11-2024],
[AWCZ-25443] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[50] [0.5]
9. Investigating factors responsible for boredom in English classes: The case of advanced learners, 2020, Mirosław Pawlak , Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , Sławomir Pasikowski , System, Vol. 91, 1--10, ISSN: 0346-251X, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: Boredom, Boredom in English language classes, Boredom proneness
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 100) DOI: 10.1016/j.system.2020.102259
Cytowania wg WOS: 100 [18-11-2024], JIF: 3.167
[AWCZ-25181] [data modyf. 05-05-2022 12:43]
[50] [0.5]
10. Investigating individual trajectories in experiencing boredom in the language classroom: The case of 11 Polish students of English, 2020, Mirosław Pawlak , Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , Language Teaching Research, Vol. 26, Issue 4, 1--17, ISSN: 1362-1688, eISSN: 1477-0954, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: boredom, disengagement, individual learner differences, individual trajectories, learning English
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 200) DOI: 10.1177/1362168820914004
Cytowania wg WOS: 50 [18-11-2024], JIF: 3.899
[AWCZ-25180] [data modyf. 13-09-2022 09:19]
[100] [0.5]
11. The neglected emotion of boredom in teaching English to advanced learners, 2020, Mirosław Pawlak , Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , International Journal of Applied Linguistics, 1--13, ISSN: 0802-6106, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: (the intensity of) boredom, challenge, dis/engagement, individual difference factors, stimulation
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 100) DOI: 10.1111/ijal.12302
Cytowania wg WOS: 33 [18-11-2024], JIF: 1.267
[AWCZ-25442] [data modyf. 06-05-2022 14:56]
[50] [0.5]
12. Boredom in the English language classroom: An investigation of three language learners, 2019, Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , KONIŃSKIE STUDIA JĘZYKOWE: Change, development and achievement in the L2classroom: Thinking back and looking ahead (Special Issue), tom 7, nr 2, 197--214, ISSN: 2353-1983, eISSN: 2353-5148, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: boredom, boredom proneness, complex dynamic systems, disengagement;
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 20) DOI: 10.30438/ksj.2019.7.2.5
[AWCZ-25177] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[10] [0.5]
13. Ewaluacja narzędzi badania nudy na zajęciach z praktycznej nauki języka angielskiego z perspektywy makro i mikro, 2019, Joanna Zawodniak , Mirosław Pawlak , Mariusz Kruk , NEOFILOLOG, nr 53/2, 155--170, ISSN: 1429-2173, eISSN: 2545-3971, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: narzędzia pomiaru nudy, nuda, ocenianie nudy, zajęcia z praktycznej nauki języka angielskiego
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 20) DOI: 10.14746/n.2019.53.2.10
[AWCZ-25175] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[6.67] [0.33]
14. O nudzie i przeciw nudzie w klasie językowej, 2019, Mirosław Pawlak , Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , Języki Obce w Szkole, nr 3, 23--27, bibliogr. summ.
Kod: CZR-INNE-5 BibTeX (pkt. 5)
[AWCZ-25174] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[1.67] [0.33]
15. On the possible interactions of varied EFL activities and learning styles with EFL students' motivational changes, 2019, Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , Innovation in Language Learning and Teaching, 178--193, ISSN: 1750-1229, eISSN: 1750-1237,
Słowa kluczowe: Motivational changes, assisted performance, complex dynamic systems theory, emergent behaviors, sociocultural theory
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 100) DOI: 10.1080/17501229.2017.1420654
Cytowania wg WOS: 2 [18-11-2024],
[AWCZ-22304] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[50] [0.5]
16. Porównawcze studium doświadczania nudy w nauce języków drugiego i trzeciego, 2018, Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , Applied Linguistics Papers, vol. 25, nr 3, 149--163, ISSN: 2544-9354, bibliogr. tab. summ. http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-977a344f-f6e7-4430-b8b8-20aec01e5a7d
Słowa kluczowe: L2 and L3, boredom in the L2, factors responsible for experiencing boredom
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. [?])
Open Access: Licence: CC-BY-NC-ND, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AFTER_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED,
[AWCZ-23391] [data modyf. 25-05-2021 09:30]
[2.5] [0.5]
17. Wpływ świata wirtualnego 'second life' na zmiany w poziomie motywacji, lęku językowego i doświadczenia nudy u studentów filologii angielskiej., 2018, Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , NEOFILOLOG, nr 50, 65--85, ISSN: 1429-2173, eISSN: 2545-3971, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: second life, zmiany w poziomie motywacji, lęku językowego, złożone systemy dynamiczne
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 7) DOI: 10.14746/n.2018.50.1.5
[AWCZ-23201] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[3.5] [0.5]
18. Nuda a praktyczna nauka języka angielskiego, 2017, Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , NEOFILOLOG, 49(1), 115--131, ISSN: 1429-2173, eISSN: 2545-3971, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: czynności wzbudzające zainteresowanie ucznia, emocje intelektualne, nuda, skłonność do odczuwania nudy
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 7) DOI: 10.14746/n.2017.49.1.07
[AWCZ-22125] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[3.5] [0.5]
19. Rozważania o zmiennym charakterze motywacji na lekcji języka angielskiego jako obcego wśród uczniów szkoły ponadgimnazjalnej, 2017, Mariusz Kruk , Joanna Zawodniak , Lingwistyka Stosowana. Applied Linguistics. Angewandte Linguistik, t. 23, nr 3, 135--149, ISSN: 2080-4814, bibliogr. tab. summ. http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-1185b08a-73e7-4c15-8eb3-76b9bdcd9b37
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 13)
[AWCZ-21735] [data modyf. 18-05-2021 09:51]
[6.5] [0.5]
20. Towards conceptualizing boredom as an emotion in the EFL academic context, 2017, Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , Jonathan Chumas , KONIŃSKIE STUDIA JĘZYKOWE, vol. 5, nr 1, 425--441, ISSN: 2353-1983, eISSN: 2353-5148, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: advanced learners of English, boredom, proneness to boredom
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 6) DOI: 10.30438/ksj.2017.5.4.3
[AWCZ-22792] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[2] [0.33]
21. Zmiany w gotowości komunikacyjnej w języku angielskim u studentów filologii angielskiej w Second Life, 2017, Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , KONIŃSKIE STUDIA JĘZYKOWE, Vol. 5, No. 2, 203--221, ISSN: 2353-1983, eISSN: 2353-5148, bibliogr. summ. https://www.ksj.pwsz.konin.edu.pl/language/pl/tom-5-nr-12017-copy/?lang=pl
Słowa kluczowe: engagement with language, intramental and intermental factors, the pyramid model, virtual worlds, willingness to communicate
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 6)
[AWCZ-22350] [data modyf. 28-09-2021 08:25]
[3] [0.5]
22. Metaphor as a vehicle for enhancing EFL students' reflection on the teacher's contribution to a positive climate in L2 classroom, 2016, Joanna Zawodniak , Gospodarka Rynek Edukacja, Vol. 17, nr 16, 22--27, bibliogr. rys. wykr. summ.
Słowa kluczowe: awereness of EFL teacher responsibilities, metaphor, metaphorical expresion, source domain, target domain
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. [?])
[AWCZ-20948] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
23. The Code-Switching Dimension of Guided Fantasies in Young Learner L2 Classroom, 2015, Joanna Zawodniak , Journal of Literature and Art Studies, Vol. 5, No. 10, 874--888, ISSN: 2159-5836, bibliogr. rys. summ.
Słowa kluczowe: code-switching, cognitive sponge, cognitive structuring, engagement with language, guided fantasies, interdependence hypothesis
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 6)
[AWCZ-19542] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
24. Language Mosaic and Its Place in Developing Young L2 Learner Operational Thought, 2013, Joanna Zawodniak , Lingwistyka Stosowana. Applied Linguistics. Angewandte Linguistik, tom 8, 165--175, ISSN: 2080-4814, bibliogr. rys. summ.
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 13)
[AWCZ-30775] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
25. Współpraca Zakładu Filologii Angielskiej z Instytutem Językowym Algonquin College w Ottawie, 2013, Joanna Zawodniak , Uniwersytet Zielonogórski, nr 8, 48--49, ISSN: 1644-7867,
Kod: ROZ-3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-17761] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
26. Informal talks about writing as a constructive way to develop young L2 learner print awareness, 2011, Joanna Zawodniak , Glottodidactica, Vol. 37, 95--106, ISSN: 0072-4769, bibliogr. summ.
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 6)
[AWCZ-30186] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
27. Sensorimotor Underpinnings of Young Learner L2 Classroom, 2010, Joanna Zawodniak , NSW Federation of Community Language Schools, May, 16--22,
Kod: ROZ-3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-15025] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
28. Young learner L2 writing - creation or imitation?, 2009, Joanna Zawodniak , Radoša personiba: Riga, VII, 172--180, bibliogr. tab. summ.
Kod: CZR-INNE3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-29676] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
29. Piagetian and post - Piagetian perspectives on young learner L2 instruction, 2008, Joanna Zawodniak , Language, thought and education: Uniwersytet Zielonogórski ; Zielona Góra, Vol. 1, 113--128,
Kod: CZR-INNE3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-29290] [data modyf. 06-04-2021 13:58]
30. Heurystyczno - operacyjny model wczesnego nauczania języków obcych, 2007, Joanna Zawodniak , Poliglota: edukacja językowa dzieci, nr 1, 11--20,
Kod: CZR-INNE3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-12313] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
31. Zakład Filologii Romańskiej: Elżbieta Jastrzębska laureatką Orderu Kawalerskiego Palm Akademickich, 2007, Joanna Zawodniak , Uniwersytet Zielonogórski, nr 4-5, 22--23, ISSN: 1644-7867,
Kod: ROZ-3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-17863] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
32. Assessing young learners' L2 performance, 2005, Joanna Zawodniak , The Teacher: English language teaching, nr 2, 40--42,
Kod: CZR-INNE BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-10466] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
33. Pisanie w języku obcym jako zajęcie przyjemne i pożyteczne, 2005, Joanna Zawodniak , Poliglota: edukacja językowa dzieci, nr 1, 62--75,
Kod: CZR-INNE3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-10465] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
34. The effect of cognitive development on young learner L2 performance, 2005, Joanna Zawodniak , Acta Universitatis Nicolai Copernici(Seria: English Studies), T. 14, 209--219,
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. [?])
[AWCZ-28415] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
35. The place of Neuro-Linguistic Programming (NLP) in young learner L2 acquisition, 2005, Joanna Zawodniak , The Teacher: English language teaching, nr 10, 27--30,
Kod: CZR-INNE BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-10469] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
36. Total Physical Response (TPR) as a child-friendly method of teaching a foreign language through actions, 2005, Joanna Zawodniak , The Teacher: English language teaching, nr 1, 38--40,
Kod: CZR-INNE BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-10467] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
37. Wpływ czynników poznawczych na rozwój języka dziecka, 2005, Joanna Zawodniak , Scripta Neophilologica Posnaniensia: rocznik poświęcony językoznawstwu, literaturoznawstwu i kulturoznawstwu: Wydział Neofilologii UAM ; Poznań, T. 7, 263--276,
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. [?])
[AWCZ-28395] [data modyf. 06-04-2021 13:58]
38. Writing as vital component of young learner L2 lesson, 2005, Joanna Zawodniak , The Teacher: English language teaching, nr 4, 28--32,
Kod: CZR-INNE BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-10468] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
39. Integracja percepcyjno-motoryczna w procesie glottodydaktycznym, 2004, Joanna Zawodniak , NEOFILOLOG, Nr 24, 24--32, ISSN: 1429-2173, eISSN: 2545-3971,
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. [?])
[AWCZ-28412] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
40. Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej Polskiego Towarzystwa Neofilologicznego na temat: Integracja w nauczaniu jezyków obcych, 2004, Joanna Zawodniak , NEOFILOLOG, Nr 24, 99--102, ISSN: 1429-2173, eISSN: 2545-3971,
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. [?])
[AWCZ-28413] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
41. Implications of Multi-sensory Approach for Child L2 Vocabulary Acquisition, 2001, Joanna Zawodniak , Glottodidactica, Vol. 29, 149--159, ISSN: 0072-4769,
Kod: CZR-INNE3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-28414] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
42. Zastosowanie metody "odpowiedzi całym ciałem" (TPR) w nauczaniu języka obcego dzieci, 2001, Joanna Zawodniak , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne: Wydaw. WSP ; Częstochowa, T. 2, 195--201,
Kod: CZR-INNE3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-27109] [data modyf. 06-04-2021 13:58]
43. Nowe spojrzenie na słownictwo w nauczaniu języka obcego dzieci, 2000, Joanna Zawodniak , NEOFILOLOG, nr 19, 68--79, ISSN: 1429-2173, eISSN: 2545-3971,
Kod: CZR-INNE3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-8244] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
44. The Role of Memory in Child's Vocabulary Consolidation and Enrichment, 1998, Joanna Zawodniak , Glottodidactica, vol. XXVI, 309--321, ISSN: 0072-4769,
Kod: CZR-INNE3 BibTeX (pkt. 0)
[AWCZ-27111] [data modyf. 06-04-2021 13:58]
5. Materiały konferencyjne (KONF)
1. Boredom in practical english language classes: insights from interview data, 2016, Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , Jonathan Chumas , W: Interdisciplinary views on the English language, literature and culture: a scientific celebrating the 10th anniversary of English philology at the University of Zielona Góra held under the honorary patronage of the Rector of the University of Zielona Góra, prof. dr hab. inż. Tadeusz Kuczyński, Zielona Góra, Polska, ZIelona Góra: University of Zielona Góra, 2016, s. 42, ISBN: 9788394656904, - [abstract]
Kod: ROZ-5 BibTeX (pkt. 0)
[KONF-22383] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
2. Metaphor as the vehicle for a deeper understanding and improving of the relationship between the teacher and L2 students, 2015, Joanna Zawodniak , W: ICTM 2015 Proceedings of the Third International Conference on ICT Management for Global Competitiveness and Economic Growth in Emerging Economies ICTM 2015: Socio-economic sciences and challenges of modern technology and planetary communication, Wrocław, Polska, Wrocław: Uniwersytet Wrocławski, 2015, s. 116, ISBN: 9788364389603, - [abstract]
Słowa kluczowe: deeper understanding and improving of the relationship, metaphor, student, teacher, vehicle
Kod: KON-WoS BibTeX (pkt. 15)
[KONF-22605] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
3. What Can Metaphot Tell Us About L2 Teaching Profession?, 2015, Joanna Zawodniak , W: TESOL 2015 International Convention & English Language Expo: Crossing Borders Building Bridges. Program Book, Toronto, Kanada, -: TESOL International Association, 2015, s. 185, - [poster session]
Kod: ROZ-5 BibTeX (pkt. 0)
[KONF-22005] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
4. The code-switching dimension of guided fantasies in young learner L2 classroom, 2014, Joanna Zawodniak , W: Conference Handbook: 12th International Conference Association for language Awareness, Hamar, Norwegia, Elverum: Hedmark University College, 2014, s. 83, - [abstract]
Kod: KON-ANG BibTeX (pkt. 0)
[KONF-21576] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
5. Song as a Tool Conducive to Dyslexic Young Learners' SLA, 2012, Joanna Zawodniak , W: A Declaration of Excellence. TESOL International Convention & English Language Expo: Program Book, Philadelphia, Pennsylvania, USA, [b. m.]: TESOL International Association, 2012, s. 112, - [abstrakt]
Kod: ROZ-5 BibTeX (pkt. 0)
[KONF-21084] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
6. Opportunities for Activating English Urban-Space Instructions With Computer Graphics, 2011, Joanna Zawodniak , W: The 45th Annual TESOL Convention and Exhibit: Program Book, New Orleans, Louisiana, USA, [b. m.]: TESOL, 2011, s. 172, - [poster session]
Kod: ROZ-5 BibTeX (pkt. 0)
[KONF-21085] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
7. The Dialogical Approach as Enhancing Young L2 Learner Print Awareness, 2010, Joanna Zawodniak , W: 10th International Conference: Awareness Matters. Language. Culture. Literacy, Kassel, Niemcy, --: --, 2010, s. 37--38, - [abstrakt]
Kod: ROZ-5 BibTeX (pkt. 0)
[KONF-21086] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
8. The advantages and disadvantages of drawing on the European Language Portfolio in young learner L2 education, 2009, Joanna Zawodniak , W: FORLANG 2009: Cudzie jazyky v akademickom prostredí Foreign Languages in an Academic Environment Fremdsprachen im akademischen Bereich, Košice, Słowacja, Košice: Katedra jazykov Technická Univerzita, 2009, s. 343--352 (CD-ROM), ISBN: 9788055303253,
Kod: KON-NANG BibTeX (pkt. 0)
[KONF-19574] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
6. Prace zbiorowe (Redakcje naukowe czasopism, prac zbiorowych, monografii, podręczników, numerów specjalnych czasopism) (RED)
1. KONIŃSKIE STUDIA JĘZYKOWE Change, development and achievement in the L2classroom: Thinking back and looking ahead (Special Issue), 2019, / (Red.) Joanna Zawodniak , Mariusz Kruk , .- Konin: Wydział Filologiczny, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2019, Tom 7, nr 2, s. 145.- ISSN: 2353-1983
Kod: ROZ-6 BibTeX (pkt. 0)
[RED-5895] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
2. Interdisciplinary views on the English language, literature and culture, 2018, / (Red.) Leszek Szymański , Joanna Zawodniak , Agnieszka Mobley , Marek Smoluk , .- Zielona Góra: Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Zielonogórskiego (#), 2018, s. 324.- ISBN: 9788394656904 http://katalog.nukat.edu.pl/lib/item?id=chamo:4266984&fromLocationLink=false&theme=nukat
Kod: RED-MON-W1-H BibTeX (pkt. 40)
[RED-5691] [data modyf. 29-11-2021 10:40]
[20] [0.5]
3. Language, thought and education, 2008, / (Red.) Marek Kuczyński , Joanna Zawodniak , .- Zielona Góra: Oficyna Wydaw. Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2008, Vol. 1, s. 169
Kod: RED-C-ANG BibTeX (pkt. 0)
[RED-4456] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
4. Integracja w nauczaniu języków obcych, 2005, / (Red.) Joanna Zawodniak , Katarzyna Trychoń-Cieślak , .- Zielona Góra: Oficyna Wydaw. Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2005, s. 128
Kod: RED-MP-POL BibTeX (pkt. 5)
[RED-4155] [data modyf. 07-04-2021 09:37]
5. NEOFILOLOG czasopismo Polskiego Towarzystwa Neofilologicznego, 2004, / (Red.) Joanna Zawodniak , .- Zielona Góra: Polskie Towarzystwo Neofilologiczne, 2004, Nr 24
Kod: RED-C-NANG BibTeX (pkt. 0)
[RED-4171] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
7. Raporty, recenzje, konkursy (RAP-REC)
1. Nauczyciele języków obcych w dobie przemian // Zawadzka E., 2005, (Rec.) Joanna Zawodniak , Integracja w nauczaniu języków obcych. Zielona Góra.- 2005, s. 127--128
Kod: REC-KSI BibTeX (pkt. 0)
[REC-1408] [data modyf. 06-04-2021 13:59]