23 pozycji bibliograficznych
11 pozycji bibliograficznych za ostatnie 4 pełne lata
Uwagi
Oznaczona kolorami punktacja za osiągnięcia dotyczy publikacji za lata [2017 - 2018] oraz [2019 - 2021]
[A] [B] gdzie:
A - Wartość punktowa udziału jednostkowego autora
B - Udział jednostkowy autora
Pokazana punktacja bierze pod uwagę dyscyplinę podstawową współautorów.
Gwiazdka (*) przy nazwisku autora z UZ oznacza, że w danej publikacji podano inną niż UZ afiliację tego autora.
Znak (#) w opisie bibliograficznym oznacza, że publikacja wydana jest przez wydawcę z listy ministerialnej lub dotyczy konferencji z listy ministerialnej.
JIF: Journal Impact Factor (dana wyświetlana tylko z poziomu LAN UZ)
2. Rozdziały w monografiach, podręcznikach, skryptach, publikacje konferencyjne w wydawnictwach książkowych (Rozdziały w wydawnictwach zwartych) (WZ-ROZ)
1. Zakład Pedagogiki Specjalnej i Profilaktyki Społecznej,
2022,
Jarosław Bąbka ,
Grażyna Miłkowska ,
Helena Ochonczenko ,
W: Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Zielonogórskiego (1971-2021): Tradycja i teraźniejszość, 2022 , (Red.) Edyta Bartkowiak , Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego (#), s. 85--95, ISBN: 9788378424918
http://katalog.ow.uz.zgora.pl/produkt/wydzial-nauk-spolecznych/
Kod: MOR-W1BibTeX
(pkt. 20)
[WZCZ-22834] [data modyf. 08-11-2022 11:40]
[11.6] [0.58]
2. Zabawa jako niewykorzystana sfera aktywności we wspomaganiu rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
2021,
Jarosław Bąbka ,
Katarzyna Stein-Szała ,
W: Poszukiwanie sojuszników i źródeł inspiracji w pedagogice dziecka, 2021 / red. nauk. Marzena Adamowicz, Lidia Kataryńczuk-Mania, Iwona Kopaczyńska, Toruń: Oficyna Wydawnicza "Impuls" (#), s. 126--143, ISBN: 9788381804141
http://katalog.nukat.edu.pl/lib/item?id=chamo:5125988&fromLocationLink=false&theme=nukat
Kod: MOR-W1BibTeX
(pkt. 20)
5. Znaczenie edukacji w procesie wspierania inkluzji społecznej osób z niepełnospawnością oraz budowania społeczeństwa inkluzyjnego,
2017,
Jarosław Bąbka ,
W: Społeczeństwo włączające a komunikacja, 2017 / pod red. Jacka J. Błeszyńskiego i Ditty Baczały, Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika (#), s. 197--213, ISBN: 9788323137832
http://katalog.nukat.edu.pl/lib/item?id=chamo:4053212&fromLocationLink=false&theme=nukat
Kod: MOR-W1BibTeX
(pkt. 20)
[WZCZ-19505] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[20] [1]
3. Artykuły w czasopismach (CZASOP)
1. Kapitał społeczny dorosłych osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną,
2022,
Jarosław Bąbka ,
Dyskursy Młodych Andragogów, 23, 243--259, ISSN: 2084-2740,
bibliogr.
summ.
Słowa kluczowe: adulthood, dorosłość, inkluzja społeczna, intellectual disability, kapitał społeczny, niepełnosprawność intelektualna, social capital, social inclusion
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 70)
DOI: 10.34768/dma.vi23.656
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 19-12-2022
[AWCZ-33856] [data modyf. 19-01-2023 09:06]
[70] [1]
2. Młodzież wobec zjawiska rywalizacji we współczesnym świecie,
2021,
Jarosław Bąbka ,
LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY, T. 40, z. 3, 41--59, ISSN: 0137-6136, eISSN: 2449-8327,
bibliogr.
tab.
summ.
Słowa kluczowe: młodzież, negatywne skutki rywalizacji, pozytywne skutki rywalizacji., rywalizacja
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 70)
DOI: 10.17951/lrp.2021.40.3.41-59
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 23-11-2021
[AWCZ-32594] [data modyf. 24-11-2021 09:08]
[70] [1]
3. Przejawy i uwarunkowania tożsamości negatywnej u młodzieży w okresie wczesnej adolescencji z lekką niepełnosprawnością intelektualną,
2021,
Jarosław Bąbka ,
Polish Journal of Social Rehabilitation, No 22, 1--21, ISSN: 2081-3767, eISSN: 2392-2656,
Słowa kluczowe: adolescencja, czynniki ryzyka, niepełnosprawność intelektualna, tożsamość negatywna
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 100)
DOI: 10.22432/rp.409
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 27-12-2021
[AWCZ-32775] [data modyf. 28-12-2021 09:29]
[100] [1]
4. Społeczna inkluzja osób w okresie wczesnej dorosłości z lekką niepełnosprawnością intelektualną,
2021,
Jarosław Bąbka ,
Regina Korzeniowska ,
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA, R. 20, nr 1-2 (79-80), 103--123, ISSN: 1642-672X,
bibliogr.
tab.
wykr.
summ.
Słowa kluczowe: Mild mental disability, Social inclusion, Young Adults
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 40)
DOI: 10.35464/1642-672X.PS.2021.1-2.14
[AWCZ-33070] [data modyf. 11-10-2024 06:36]
[28.28] [0.71]
5. Jedność w różnorodności w perspektywie edukacji inkluzyjnej oraz uczenia się we współpracy,
2020,
Jarosław Bąbka ,
Regina Korzeniowska ,
CZŁOWIEK NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPOŁECZEŃSTWO, 2 (48), 47--58, ISSN: 1734-5537, eISSN: 1734-5537,
bibliogr.
summ.
Słowa kluczowe: edukacja inkluzyjna, niepełnosprawność, uczenie się we współpracy
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 20)
DOI: 10.5604/01.3001.0014.1671
[AWCZ-25705] [data modyf. 11-10-2024 06:36]
[10] [0.5]
6. O potrzebie zmian w zakresie kształtowania kompetencji społecznych studentów pedagogiki,
2020,
Jarosław Bąbka ,
Lubuski Yearbook: Edukacja jako przestrzeń zmian, t. 46, cz. 1, 63--74, ISSN: 0485-3083,
bibliogr.
summ.
Słowa kluczowe: edukacja, kompetencja społeczna, młodzi ludzie w okresie wczesnej dorosłości
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 20)
DOI: 10.34768/rl.2020.v461.05
[AWCZ-25825] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[20] [1]
7. Style życia jako kategorie opisu realizacji zadań rozwojowych przez dorosłe osoby z lekką niepełnosprawnością intelektualną,
2020,
Jarosław Bąbka ,
Wychowanie w Rodzinie, Tom XXII, 1, 205--226, ISSN: 2082-9019, eISSN: 2300-5866,
bibliogr.
tab.
summ.
http://wychowaniewrodzinie.uni.wroc.pl/pl
Słowa kluczowe: dorosłość, niepełnosprawność intelektualna, style życia, zadania rozwojowe
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. [?])
[AWCZ-32693] [data modyf. 13-12-2021 12:22]
[5] [1]
8. Edukacja inkluzyjna, aby nie była iluzją...,
2019,
Jarosław Bąbka ,
Agnieszka Nowicka ,
Niepełnosprawność. Dyskursy pedagogiki specjalnej: Dziecinstwo z niepełnosprawnością. Edukacja. Wsparcie terapeutyczzne. Doświadczenia rodziców, nr 36, 11--30, ISSN: 2080-9476, eISSN: 2544-0519,
bibliogr.
summ.
https://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum.html
Słowa kluczowe: didderences, education, edukacja, inclusion, inkluzja, różnice, special educational needs, specjalne potrzeby edukacyjne
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 20)
[AWCZ-25100] [data modyf. 01-10-2021 12:33]
[10] [0.5]
9. Edukacja we współpracy w perspektywie na nowo odczytywanych założeń teoretycznych oraz wyzwań społecznych,
2019,
Jarosław Bąbka ,
Studia edukacyjne, 53, 143--159, ISSN: 1233-6688,
bibliogr.
http://cse.amu.edu.pl/numery/
Słowa kluczowe: cooperative education, educational ideology, model, organizational form, paradigm, strategy of education
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 20)
12. Wspieranie społecznej inkluzji osób z niepełnosprawnością intelektualną - na przykładzie Zakładu Aktywności Zawodowej,
2019,
Jarosław Bąbka ,
Dyskursy Młodych Andragogów, 20, 105--120, ISSN: 2084-2740,
bibliogr.
summ.
Słowa kluczowe: Zakład Aktywności Zawodowej, dorosłość, niepełnosprawność intelektualna, praca zawodowa
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 20)
DOI: 10.34768/dma.vi20.14
[AWCZ-24796] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[20] [1]
13. Opinie nauczycieli ogólnodostępnych szkół podstawowych na temat własnych kompetencji do pracy z uczniami z niepełnosprawnością,
2018,
Ditta Baczała ,
Jarosław Bąbka ,
Agnieszka Nowicka ,
Zeszyty Naukowe Uczelni Jana Wyżykowskiego. Studia z Nauk Społecznych, nr 11, 139--149, ISSN: 2543-6732,
bibliogr.
tab.
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-def4808f-8060-4711-b4d2-64572b9434f7
Słowa kluczowe: edukacja inkluzyjna, kompetencje zawodowe, nauczyciel, uczeń z niepełnosprawnością
Kod: CZR-INNE-5BibTeX
(pkt. 5)
[AWCZ-32408] [data modyf. 26-10-2021 09:35]
[1.67] [0.33]
14. Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs - a System in Poland,
2018,
Ditta Baczała ,
Jarosław Bąbka ,
Agnieszka Nowicka ,
Przegląd Badań Edukacyjnych, 26, 1, 7--20, ISSN: 1895-4308, eISSN: 2392-1544,
bibliogr.
summ.
Słowa kluczowe: edukacja włączająca, opieka psychologiczna i pedagogiczna, psychological and pedagogical care, special educational needs, specjalne potrzeby edukacyjne, support, wsparcie
Kod: CZR-WYKAZBibTeX
(pkt. 13)
DOI: 10.12775/PBE.2018.001
16. The situation of refugees in Poland in the years 2013?2016 - the scale of the problem and the scope of the social support,
2017,
Jarosław Bąbka ,
Marta Nowicka ,
Zeszyty Naukowe Uczelni Jana Wyżykowskiego. Studia z Nauk Społecznych, z. 10, 141--160, ISSN: 2543-6732,
bibliogr.
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-1c67dc71-8bf2-4b79-a251-7b8f77ecb7f1
Słowa kluczowe: cudzoziemiec, foreigner, imigrant, international protection, migrant, ochrona międzynarodowa, pomoc socjalna, refugee, social welfare, uchodźca
Kod: CZR-WYKAZBibTeX
(pkt. [?])
[AWCZ-22469] [data modyf. 06-09-2021 12:00]
[2.5] [0.5]
6. Prace zbiorowe (Redakcje naukowe czasopism, prac zbiorowych, monografii, podręczników, numerów specjalnych czasopism) (RED)
1. Lubuski Yearbook Edukacja jako przestrzeń zmian,
2020,
/ (Red.)
Jarosław Bąbka ,
Krzysztof Zajdel ,
.- Zielona Góra: Lubuskie Towarzystwo Naukowe, Wydział Nauk Społecznych UZ, 2020, Tom. 46, Część 1, s. 267.- ISSN: 0485-3083
Kod: ROZ-6BibTeX
(pkt. 0)