PERS - System Informacji o Pracownikach

SKEP - dr Łukasz Nikel

Dyscypliny naukowe psychologia; udział: 100%, oświadczenie N: Tak
Jednostka Instytut Psychologii / Zakład Psychologii Edukacyjnej i Wychowawczej
Okres 2017 - 2023
Znaleziono 13 pozycji bibliograficznych
13 pozycji bibliograficznych za ostatnie 4 pełne lata
Uwagi Oznaczona kolorami punktacja za osiągnięcia dotyczy publikacji za lata [2017 - 2018] oraz [2019 - 2021]
[A] [B] gdzie:
A - Wartość punktowa udziału jednostkowego autora
B - Udział jednostkowy autora
Pokazana punktacja bierze pod uwagę dyscyplinę podstawową współautorów.
Gwiazdka (*) przy nazwisku autora z UZ oznacza, że w danej publikacji podano inną niż UZ afiliację tego autora.
Znak (#) w opisie bibliograficznym oznacza, że publikacja wydana jest przez wydawcę z listy ministerialnej lub dotyczy konferencji z listy ministerialnej.
JIF: Journal Impact Factor (dana wyświetlana tylko z poziomu LAN UZ)
Od Do

cały dorobek (zarejestrowany w systemie)
1. Monografie naukowe, podręczniki akademickie, skrypty (Wydawnictwa zwarte, autorstwo lub redakcja) (WZ)
1. Dziecko nieśmiałe. Wybrane problemy, 2023, Łukasz Nikel , Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego (#), s. 128, , ISBN: 9788378425137, bibliogr. summ. https://katalogi.bn.org.pl/permalink/48OMNIS_NLOP/1aot9i7/alma991053097296905066 - [10.59444/2023MONaNik]
Kod: MON-W1-H BibTeX (pkt. 120)
[WZ-16578] [data modyf. 05-04-2024 14:23]
[120] [1]
2. Zastosowanie terapii EEG neurofeedback w leczeniu zaburzeń psychicznych i niektórych schorzeń, 2023, Łukasz Nikel , . Nr 09 Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Medycznego w Łodzi (#), s. 49, (UMR UMedical Reports), ISBN: 9788367198356, bibliogr. summ. https://cybra.lodz.pl/dlibra/publication/30139/edition/26614?language=pl
Kod: MON-W1-H BibTeX (pkt. 120)
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: PUBLISHER_WEBSITE, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 13-10-2023
[WZ-16515] [data modyf. 05-04-2024 13:47]
[120] [1]
2. Rozdziały w monografiach, podręcznikach, skryptach, publikacje konferencyjne w wydawnictwach książkowych (Rozdziały w wydawnictwach zwartych) (WZ-ROZ)
1. Cechy temperamentu i zachowania komunikacyjne pomiędzy partnerami a satysfakcja ze związku, 2023, Izabela Kurowska , Łukasz Nikel , W: Humanistyka i nauki społeczne. Doświadczenia. Konteksty. Wyzwania: Wokół (nie)korzystnych zjawisk i przemian sfery prywatnej, finansów oraz przedsiębiorczości, 2023 , (Red.) Klaudia Pujer / red. nauk. Klaudia Pujer. Tom 17, Wrocław: Exante Wydawnictwo Naukowe (#), s. 23--35, ISBN: 9788366187863 https://exante.com.pl/project/humanistyka_nauki_spoleczne_tom_17/
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-23157] [data modyf. 30-03-2023 09:13]
[14.2] [0.71]
2. Rola inteligencji emocjonalnej i strategii radzenia sobie ze stresem w wyjaśnianiu satysfakcji z życia, 2023, Aurelia Plichta , Łukasz Nikel , W: O (nie)typowych uczniach i ich (nie)typowej edukacji, 2023 , (Red.) Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk , Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego (#), s. 153--167, ISBN: 9788378425069
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-23233] [data modyf. 03-08-2023 11:17]
[14.2] [0.71]
3. Kompetencje społeczne i aspiracje edukacyjne uczniów z pogranicza funkcjonowania intelektualnego w wieku szkolnym, 2020, Łukasz Nikel , W: Problematyczność inkluzji społecznej i edukacyjnej osób z niepełnosprawnościami i o szczególnych potrzebach, 2020 / red. nauk. Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk, Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego (#), s. 291--306, ISBN: 9788378424451 http://www.ow.uz.zgora.pl/produkt/problematycznosc-inkluzji-spolecznej-i-edukacyjnej-osob-z-niepelnosprawnosciami-i-o-szczegolnych-potrzebach/
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-22291] [data modyf. 21-10-2021 11:43]
3. Artykuły w czasopismach (CZASOP)
1. Controlled and autonomous motivation in elementary school: the role of big five personality traits and shyness, 2023, Łukasz Nikel , Polish Psychological Forum, Tom XXVIII, Nr 2, 160--180, ISSN: 1642-1043, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: cechy osobowości, motywacja autonomiczna, motywacja kontrolowana, motywacja szkolna, nieśmiałość
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 40) DOI: 10.34767/PFP.2023.02.03
[AWCZ-34685] [data modyf. 12-12-2023 09:52]
[40] [1]
2. Diagnosing shyness in children and adolescents: a comparative analysis of different methods, 2023, Łukasz Nikel , Sandra Żołądkowska , Julia Bukowska , PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA, Vol. 69, 78--94, ISSN: 0033-2860, eISSN: 0033-2860, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: diagnostic of shyness, diagnostic tools, questionnaires, shyness, shyness of children and adolescents
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 40) DOI: 10.5604/01.3001.0054.0912
[AWCZ-34686] [data modyf. 12-12-2023 10:00]
[23.09] [0.58]
3. The Big Five Personality Traits and School Achievements of Children: The Role of Gender, 2022, Łukasz Nikel , Psychologia Rozwojowa, T. 27, Nr 4, 71--84, ISSN: 1895-6297, eISSN: 2084-3879, bibliogr. summ. https://www.ejournals.eu/Psychologia-Rozwojowa/2022/Numer-4-2022/art/24080/ - [10.4467/20843879PR.22.025.18084]
Słowa kluczowe: gender differences, school achievement, school adjustment, school-age, the Big Five
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 40)
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 12-12-2023
[AWCZ-34688] [data modyf. 10-04-2024 13:37]
[40] [1]
4. Exploring occupational aspirations of school-age children by fuid intelligence, gender and grade, 2021, Łukasz Nikel , International Journal for Educational and Vocational Guidance, 1--18, ISSN: 0251-2513, eISSN: 1573-1782, bibliogr. tab. summ.
Słowa kluczowe: Career development theorists, Fluid intelligence, Occupational aspirations
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 70) DOI: 10.1007/s10775-021-09497-w
Cytowania wg WOS: 3 [18-11-2024], JIF: 1.928
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_AUTHOR, Date of publication: 25-09-2021
[AWCZ-32375] [data modyf. 11-07-2022 14:22]
[70] [1]
5. Polska adaptacja skali do badania motywacji uczniów w szkole podstawowej, 2021, Łukasz Nikel , Polish Psychological Forum, T. 26, nr 1, 97--112, ISSN: 1642-1043, bibliogr. tab. summ. https://pfp.ukw.edu.pl/archive/article/479/nikel_polska_adaptacja_skali_do_badania_motywacji_uczniow/
Słowa kluczowe: extrinsic motivation, intrinsic motivation, school-age, self-determination, student motivation
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 40) DOI: 10.34767/PFP.2021.01.06
Open Access: Licence: CC-BY-NC-ND, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AFTER_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 27-02-2021
[AWCZ-32376] [data modyf. 21-10-2021 12:21]
[40] [1]
6. Mediators of the relationships between shyness and school achievement and fluid intelligence in school+age children, 2020, Łukasz Nikel , Maria Oleś , Piotr Oleś , Educational Studies, 1--11, ISSN: 0305-5698, eISSN: 1465-3400, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: fluid intelligence, school achievement, school-age, self-efficacy, shyness
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 70) DOI: 10.1080/03055698.2020.1798744
Cytowania wg WOS: 1 [18-11-2024], JIF: 1.190
[AWCZ-25505] [data modyf. 05-05-2022 12:55]
7. Submissiveness, assertiveness and aggressiveness in school-age children: The role of self-efficacy and the Big Five, 2020, Łukasz Nikel , Children and Youth Services Review, Vol. 110, 1--6, ISSN: 0190-7409, bibliogr. summ.
Słowa kluczowe: Aggressiveness, Assertiveness, Personality traits, Self-efficacy, Submissiveness
Kod: CZR-N-WYKAZ BibTeX (pkt. 100) DOI: 10.1016/j.childyouth.2020.104746
Cytowania wg WOS: 9 [18-11-2024], JIF: 2.393
[AWCZ-25509] [data modyf. 06-05-2022 14:55]
5. Materiały konferencyjne (KONF)
1. Kompetencje społeczne i aspiracje edukacyjne uczniów z pogranicza funkcjonowania intelektualnego w wieku szkolnym, 2020, Łukasz Nikel , W: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością w rozważaniach teoretycznych i rozwiązaniach praktycznych - kontynuacje: IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Zielona Góra, Polska, Zielona Góra, 2020, s. 1--1,
Kod: ROZ-5 BibTeX (pkt. 0)
[KONF-23881] [data modyf. 21-10-2021 11:55]