13 pozycji bibliograficznych
13 pozycji bibliograficznych za ostatnie 4 pełne lata
Uwagi
Oznaczona kolorami punktacja za osiągnięcia dotyczy publikacji za lata [2017 - 2018] oraz [2019 - 2021]
[A] [B] gdzie:
A - Wartość punktowa udziału jednostkowego autora
B - Udział jednostkowy autora
Pokazana punktacja bierze pod uwagę dyscyplinę podstawową współautorów.
Gwiazdka (*) przy nazwisku autora z UZ oznacza, że w danej publikacji podano inną niż UZ afiliację tego autora.
Znak (#) w opisie bibliograficznym oznacza, że publikacja wydana jest przez wydawcę z listy ministerialnej lub dotyczy konferencji z listy ministerialnej.
JIF: Journal Impact Factor (dana wyświetlana tylko z poziomu LAN UZ)
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: PUBLISHER_WEBSITE, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 13-10-2023
[WZ-16515] [data modyf. 05-04-2024 13:47]
[120] [1]
2. Rozdziały w monografiach, podręcznikach, skryptach, publikacje konferencyjne w wydawnictwach książkowych (Rozdziały w wydawnictwach zwartych) (WZ-ROZ)
1. Cechy temperamentu i zachowania komunikacyjne pomiędzy partnerami a satysfakcja ze związku,
2023,
Izabela Kurowska ,
Łukasz Nikel ,
W: Humanistyka i nauki społeczne. Doświadczenia. Konteksty. Wyzwania: Wokół (nie)korzystnych zjawisk i przemian sfery prywatnej, finansów oraz przedsiębiorczości, 2023 , (Red.) Klaudia Pujer / red. nauk. Klaudia Pujer. Tom 17, Wrocław: Exante Wydawnictwo Naukowe (#), s. 23--35, ISBN: 9788366187863
https://exante.com.pl/project/humanistyka_nauki_spoleczne_tom_17/
Kod: MOR-W1BibTeX
(pkt. 20)
[WZCZ-23157] [data modyf. 30-03-2023 09:13]
[14.2] [0.71]
2. Rola inteligencji emocjonalnej i strategii radzenia sobie ze stresem w wyjaśnianiu satysfakcji z życia,
2023,
Aurelia Plichta ,
Łukasz Nikel ,
W: O (nie)typowych uczniach i ich (nie)typowej edukacji, 2023 , (Red.) Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk , Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego (#), s. 153--167, ISBN: 9788378425069
Kod: MOR-W1BibTeX
(pkt. 20)
1. Controlled and autonomous motivation in elementary school: the role of big five personality traits and shyness,
2023,
Łukasz Nikel ,
Polish Psychological Forum, Tom XXVIII, Nr 2, 160--180, ISSN: 1642-1043,
bibliogr.
summ.
Słowa kluczowe: cechy osobowości, motywacja autonomiczna, motywacja kontrolowana, motywacja szkolna, nieśmiałość
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 40)
DOI: 10.34767/PFP.2023.02.03
[AWCZ-34685] [data modyf. 12-12-2023 09:52]
[40] [1]
2. Diagnosing shyness in children and adolescents: a comparative analysis of different methods,
2023,
Łukasz Nikel ,
Sandra Żołądkowska ,
Julia Bukowska ,
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA, Vol. 69, 78--94, ISSN: 0033-2860, eISSN: 0033-2860,
bibliogr.
summ.
Słowa kluczowe: diagnostic of shyness, diagnostic tools, questionnaires, shyness, shyness of children and adolescents
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 40)
DOI: 10.5604/01.3001.0054.0912
[AWCZ-34686] [data modyf. 12-12-2023 10:00]
[23.09] [0.58]
3. The Big Five Personality Traits and School Achievements of Children: The Role of Gender,
2022,
Łukasz Nikel ,
Psychologia Rozwojowa, T. 27, Nr 4, 71--84, ISSN: 1895-6297, eISSN: 2084-3879,
bibliogr.
summ.
https://www.ejournals.eu/Psychologia-Rozwojowa/2022/Numer-4-2022/art/24080/
- [10.4467/20843879PR.22.025.18084]
Słowa kluczowe: gender differences, school achievement, school adjustment, school-age, the Big Five
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 40)
Open Access: Licence: CC-BY, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AT_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 12-12-2023
[AWCZ-34688] [data modyf. 10-04-2024 13:37]
[40] [1]
4. Exploring occupational aspirations of school-age children by fuid intelligence, gender and grade,
2021,
Łukasz Nikel ,
International Journal for Educational and Vocational Guidance, 1--18, ISSN: 0251-2513, eISSN: 1573-1782,
bibliogr.
tab.
summ.
Słowa kluczowe: Career development theorists, Fluid intelligence, Occupational aspirations
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 70)
DOI: 10.1007/s10775-021-09497-w
Open Access: Licence: CC-BY-NC-ND, Article mode: OPEN_JOURNAL, Release time: AFTER_PUBLICATION, Text version: FINAL_PUBLISHED, Date of publication: 27-02-2021
[AWCZ-32376] [data modyf. 21-10-2021 12:21]
[40] [1]
6. Mediators of the relationships between shyness and school achievement and fluid intelligence in school+age children,
2020,
Łukasz Nikel ,
Maria Oleś ,
Piotr Oleś ,
Educational Studies, 1--11, ISSN: 0305-5698, eISSN: 1465-3400,
bibliogr.
summ.
Słowa kluczowe: fluid intelligence, school achievement, school-age, self-efficacy, shyness
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 70)
DOI: 10.1080/03055698.2020.1798744
7. Submissiveness, assertiveness and aggressiveness in school-age children: The role of self-efficacy and the Big Five,
2020,
Łukasz Nikel ,
Children and Youth Services Review, Vol. 110, 1--6, ISSN: 0190-7409,
bibliogr.
summ.
Słowa kluczowe: Aggressiveness, Assertiveness, Personality traits, Self-efficacy, Submissiveness
Kod: CZR-N-WYKAZBibTeX
(pkt. 100)
DOI: 10.1016/j.childyouth.2020.104746
1. Kompetencje społeczne i aspiracje edukacyjne uczniów z pogranicza funkcjonowania intelektualnego w wieku szkolnym,
2020,
Łukasz Nikel ,
W: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością w rozważaniach teoretycznych i rozwiązaniach praktycznych - kontynuacje: IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Zielona Góra, Polska, Zielona Góra, 2020, s. 1--1,
Kod: ROZ-5BibTeX
(pkt. 0)