PERS - System Informacji o Pracownikach

SKEP - mgr Paulina Woźniak-Chojnacka

Dyscypliny naukowe nauki o komunikacji społecznej i mediach; udział: 100%, oświadczenie N: Tak
Jednostka Instytut Pedagogiki / Zakład Mediów i Technologii Informacyjnych / Pracownia Pedagogicznych Oddziaływań Medialnych
Okres 2010 - 2022
Znaleziono 9 pozycji bibliograficznych
3 pozycji bibliograficznych za ostatnie 4 pełne lata
Uwagi Oznaczona kolorami punktacja za osiągnięcia dotyczy publikacji za lata [2017 - 2018] oraz [2019 - 2021]
[A] [B] gdzie:
A - Wartość punktowa udziału jednostkowego autora
B - Udział jednostkowy autora
Pokazana punktacja bierze pod uwagę dyscyplinę podstawową współautorów.
Gwiazdka (*) przy nazwisku autora z UZ oznacza, że w danej publikacji podano inną niż UZ afiliację tego autora.
Znak (#) w opisie bibliograficznym oznacza, że publikacja wydana jest przez wydawcę z listy ministerialnej lub dotyczy konferencji z listy ministerialnej.
JIF: Journal Impact Factor (dana wyświetlana tylko z poziomu LAN UZ)
Od Do

cały dorobek (zarejestrowany w systemie)
2. Rozdziały w monografiach, podręcznikach, skryptach, publikacje konferencyjne w wydawnictwach książkowych (Rozdziały w wydawnictwach zwartych) (WZ-ROZ)
1. Doświadczenia rzeczywistości zdalnego nauczania czy "science fiction" edukacji akademickiej w czasie pandemii, 2022, Paulina Woźniak-Chojnacka , W: Dzienniki z pandemii. Autorefleksje nauczycieli akademickich i studentów w kontekście edukacji zdalnej w Polsce., 2022 , (Red.) Elżbieta Perzycka, Eunika Baron-Polańczyk, Marta Gliniecka, Waldemar Lib , Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego (#), s. 129--139, ISBN: 9788382770247 https://wydawnictwo.ur.edu.pl/ksi%C4%85%C5%BCki/dzienniki-z-pandemii-autorefleksje-nauczycieli-akademickich-i-studentow-w-kontekscie-edukacji-zdalnej-w-polsce/
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-22789] [data modyf. 30-09-2022 12:41]
[20] [1]
2. Zastosowanie zadań interaktywnych w procesie kształcenia matematycznego, 2022, Paulina Woźniak-Chojnacka , W: Wyzwania i dylematy edukacyjno-zawodowe. T.8, 2022 , (Red.) Eunika Baron-Polańczyk, Aneta Klementowska , Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Nauk Społecznych (#), s. 21--33, ISBN: 97883959961-0-8 https://www.ictined.eu/widez
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-23588] [data modyf. 26-01-2024 09:59]
[20] [1]
3. Rola kompetencji medialnych w pracy współczesnego dyrektora szkoły, 2020, Paulina Woźniak-Chojnacka , W: Wyzwania i dylematy edukacyjno-zawodowe. T.6, 2020 / red. nauk. Eunika Baron-Polańczyk, Aneta Klementowska, Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Nauk Społecznych (#), s. 49--56, ISBN: 9788395996115 http://katalog.nukat.edu.pl/lib/item?id=chamo:5211840&fromLocationLink=false&theme=nukat
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-22169] [data modyf. 25-08-2021 13:05]
[20] [1]
4. ICT in the process of shaping mathematical concepts and skills, 2018, Paulina Woźniak-Chojnacka , W: ICT in Educational Design. Processes, Materials, Resources [13], 2018 / ed. Eunika Baron-Polańczyk. vol. 13, Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego (#), s. 123--135, ISBN: 978838423652 http://www.ow.uz.zgora.pl/produkt/ict-in-education-design-vol-13/
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-20832] [data modyf. 06-04-2021 14:00]
[20] [1]
5. Komunikacja sieciowa w pracy nauczycieli matematyki, 2017, Paulina Woźniak-Chojnacka , W: Współczesne dyskursy edukacyjne, 2017 / red. Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski Polskie Towarzystwo Profesjologiczne (#), s. 143--153, ISBN: 9788395061394 http://katalog.nukat.edu.pl/lib/item?id=chamo:4866709&fromLocationLink=false&theme=nukat
Kod: MOR-W1 BibTeX (pkt. 20)
[WZCZ-22285] [data modyf. 21-10-2021 08:29]
[20] [1]
6. Nowe media alternatywą w tradycyjnym procesie kształcenia matematycznego, 2014, Paulina Woźniak-Chojnacka , W: Edukacyjne konteksty nowych mediów, 2014 / red. nauk. Krzysztof Stanikowski, Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, s. 83--98, ISBN: 9788378421658
Kod: MOR-NANG BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-16571] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
7. Wykorzystanie technik multimedialnych w podnoszeniu efektywności nauczania matematyki, 2011, Paulina Woźniak-Chojnacka , W: Projektowanie w komputerowym wspomaganiu procesu dydaktycznego, 2011 / red. nauk. E. Baron-Polańczyk, Zielona Góra: Oficyna Wydaw. Uniwersytetu Zielonogórskiego, s. 75--92, ISBN: 9788374814256
Kod: MOR-NANG BibTeX (pkt. 5)
[WZCZ-13759] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
3. Artykuły w czasopismach (CZASOP)
1. Edukacja medialna seniorów w kontekście rozwijającego się społeczeństwa informacyjnego, 2015, Paulina Woźniak-Chojnacka , Dyskursy Młodych Andragogów, nr 16, 175--185, ISSN: 2084-2740, rys. summ.
Słowa kluczowe: edukacja medialna, information society, media education, senior, społeczeństwo informacyjne
Kod: CZR-WYKAZ BibTeX (pkt. 10)
[AWCZ-31178] [data modyf. 06-04-2021 13:59]
5. Materiały konferencyjne (KONF)
1. Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy nauczycieli matematyki, 2012, Paulina Woźniak-Chojnacka , W: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské Pedagogické Fórum 2012 Pedagogicko-Psychologické Aspekty Výuky, Hradec Králové, Czechy, Hradec Králové: Magnanimitas, 2012, ročník II, s. 656--661, ISBN: 9788090524323, - <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/epf_2012.pdf">http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/epf_2012.pdf</a>
Kod: KON-NANG BibTeX (pkt. 0)
[KONF-20618] [data modyf. 06-04-2021 13:59]